Min fest

Imorgon är det min sova över fest och mina bästa vänner ska kommer Tove Isa Danait och Olivia. Ska bli såå kul ligga och prata hela natten, gå ut med min hund bada i min bubbelpool;) Äta chips och godis och drika läsk:) och prata om saker ingen annan får veta, Specielt inte min stora syrra ALINA!!! Ska bli såå kul kommer bilder sedan när festen har varigt. Här kommer en bild på mig Tove Isa Danait Olivia och en annan kompis som heter Cornelia. Hon är min alldra bästa bästa kompis vi dellar allt, Smink, kläder, och allt vi var bästisar sedan vi gick på dagis. Men hon kunde inte komma blev såå ledsen då:( men här är bilden i alla fall
Förs är det jag Cornelia är den som står brevid mig huvudet som är vid Cornelia är Isa Den minsta är Danait brevid Danait är Tove och längst ut är olle Mina

BÄST FRIENDS FOREVER!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0