Bra men dåligt

Hejhej.

Jag och Johanna skulle egentligen gå bus eller godis med varandra, och så hade vi pratat och bestämmt, och sedan (Idag) så säger hon att hon inte kan för att hon skulle gå med någon annan. Fattar ni vad jag blev ledsen:( Hon hatar typ mig. Hon försöker typ undvika mig så mycket det går. Men det bra är att jag och min kompis Olivia ska gå istället hema hos henne. Och så får väl Johanna skita i mig om hon vill. det är bara bra och vi håller avstånd. Jag sa det för pappa och så sa han hur jag ska göra för att hålla mig bota och hemnas på HENNE. TACK PAPPA.
Ska ta lite bilder på ass sedan Jag och olivia asså.


Ses med fler bilder sedan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0