Mig och mina vänner och bästisar

Hej alla mina bästa läsare, lite om mig och mina bästa vänner och vänner;)(L)

Jag vill gjärna sprida min glädje till alla, tillexempel att jag har en gård och hästar, å har mycket men är inte bortskemd. Jag är mycket bestämmd för att vara 11. Jag kan vara blyg för de jag inte känner men de jag känner behöver jag inte skämas. Jag är född 2000 asså 11 hehe. Om det är någon jag verkligen verkligen gillar är det mina föreldrar och vänner(L) Min mamma och pappa heter Ingela och anders och min djävuls syster Alina:)
Jag har även mycket vänner och bästisar. Mina bästisar och vänner är Viktoria,Cornelia,Tove,Danait,Olivia och Hjalmar(L) Jag älskar verkligen mina bästisar de hjälper en när man är sårad och när man dehöver hjälp. Det bästa är att man kan lita på de, tillexempel när man berättar en hemlighet eller något. De berätter inte det för någon annan och jag älskar ner det gör så. Men det gör det alltid så om man har riktit bra vänner som jag så kan man berätta allt för de:):D


Hahah jag och Hjalmar i tvåan på barnens ö hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0