Min lilla söta häst (Cornelia)

Hej alla mina underbara läsare!!!!!!!!!



När jag var i min häst stall hade det kommigt en shettis till stallet. Ägaren var där och då frågade jag om jag fick ta hand om Hästen och det fick jag. Hon heter Cornelia och är svart och är 18-19 år men jätte pigg och söt. Jusst nu har Cornelia fång men jag hoppas att det går över. Hon hade fångkännslingar för inte så länge sedan men jusst nu är det ok. Jag brukar gå upp lite tidigare för att kunna gå till stallet och pyssla med henne. Jag brukar gå med henne lite ibland och ta in henne i stallet för att pyssla. Hon är så snäll och älskar mig. Hon gnäggar när jag kommer och när jag går in puffar hon på min mage. Här här lite bilder




vafan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0