mycket att berätta

Hej, och förlåt att jag inte har bloggat typ på 200 år, men jag har inte haft tid och så, men nu är jag här
och ska försöka blogga så mycket jag kan.
Idag har jag varigt hos min underbaraste häst Steinar.
På Onsdagar rider jag alltid med min bäzza Felicia, jag på Steinar
och hon på sin medryttarhäst Bella. Längtar dit. Förra fredagen var jag också på berga
med bäzzan Hanne och det var skit kul. Jag träffade Felicia där men var bara med
Hanne. Sedan har jag inte gjort så jätte mycket, typ ridit m.m.





ååh min lilla sally sötizzz, var så kul när Hanne skulle hem till mig, såfort hon öppnade dörren
sprang hon flera varv runt huset i 300 km i timmen haha, Och där stog vi och garvade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0